torsdag 2. mai 2024

Min umistelige beste venn

Kjære, gode gutten min - min aller beste venn, og plasteret på sjela mi.
Så mange kamper vi har kjempet og vunnet sammen
- nå var det dessverre ikke mer krefter igjen å kjempe med...

Nå skal du få hvile deg i evig vårsol
☀️🕊️🌈

Å ta farvel med deg er det tøffeste og mest smertefulle jeg har måttet gjøre.
At livet nå skal fortsette uten deg føles helt uvirkelig og gjør så vondt at jeg nesten ikke får puste, ord strekker ikke til...
Aldri har jeg følt en slik kjærlighet og nærhet til et annet vesen som jeg har med deg.
Tusen takk for alt du har vært for meg gjennom godt og vondt i så mange år,
og gjennom så mange ulike faser av livet - for en utrolig reise vi har hatt sammen.
Det er ingenting jeg er mer takknemlig for enn å ha fått være mammaen din!

Nå bor du i hjertet mitt, og jeg vil for alltid ha deg med meg i alt jeg gjør.
Mamma elsker deg evig, min kjæreste Dennis 🧡

Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there, I did not die.